Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nerden anlayacaksınız bizim yazdığımızı itirafın saçma olmuş biraz ben 3 tane yazarım başkası 13 tane yazar ben derim 13 tane yazdım saçma hocam altına birde nick veya eposta tarzı birşey ekleyin
Kardeşim itiraf başlıklarını söyleyeceksin ben ona göre bakacağım. "Üyelik vs yok direk girip atıp başlıklarını söylüyorsunuzu ödemenizi geçiyorum." şeklinde belirttim bunu.

Otomatik yayınlanmıyor itiraflar zaten.

Ayrıca gizlilik itiraf sitelerinde önemlidir. O yüzden mail ya da isim yazılmıyor. Sallama isimler kullanılıyor sonradan.