anladığım kadarıyla itiraflar direk yayınlanmıyor, database'e ekleniyor ve admin yayınlamak istediğinde yayınlıyor. bu durumda yazdığınız itirafların başlıklarını kimse göremeyecek. ve siz bir itiraf girdiğinizde admin bunu kontrol ediyor. pm ile şunu yazdığım dediğinizde de kontrol ediyor yayınlanmamış başlıkları ve girdiği doğrulanırsa ödemeyi geçiyor.

not : iki tarafı da tanımıyorum.