• 07-06-2010, 17:40:56
    #1
    Yakında Açılacak Olan Webmaster Forumuna Yöneticiler Aranmaktadır.

    *Admin:1 adet(Bilgili,yetenekli,güvenilir)
    *Süper Moderatör: 3 Adet
    *Bölüm Moderatörü: 5 Adet
    *Grafiker: 2 Adet

    Bunların Haricinde Başka Alanlarda Hizmet Verebilecek Arkadaşlara özel Rütbeler Hazırlayacağız.Başvurularınızı PM Yoluyla Yaparsanız Sevinirim.

    Not :Alımlar İçin Referanslı Kişilere Öncelik Verilecektir.Ancak eğer bize olan güveninizi ispatlarsanız yüksek yerlere gelmeniz mümkün.Ayrıca site tuttuğunda eğitmen takım kurulacak ve eğitim almak isteyenlere eğitim verilecektir.
  • 07-06-2010, 17:42:00
    #2
    MicnuXx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Not :Alımlar İçin Referanslı Kişilere Öncelik Verilecektir.Ancak eğer bize olan güveninizi ispatlarsanız yüksek yerlere gelmeniz mümkün..

    peki 1 mesaj 0 itrader ile insanlar size nasıl güvenecek
  • 07-06-2010, 17:44:14
    #3
    evet o konuda haklısınız ama ister güvenin ister güvenmeyin orası sizin bileceğiniz iş.Beni bilen bilir bilmeyenlerde sorabilir
  • 07-06-2010, 17:49:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    eğer site açmak değilde benim webmaster forumumda adminlik yapmak için bekleriz.Hem site için para ödememiş olursunuz. hemde site sizinmiş gibi sahiplenebilirsiniz.uygunsa dönüş bekliyorum.

    Not=Site imzamdaki ilk sıradaki site.
  • 07-06-2010, 17:52:37
    #5
    Rc2n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer site açmak değilde benim webmaster forumumda adminlik yapmak için bekleriz.Hem site için para ödememiş olursunuz. hemde site sizinmiş gibi sahiplenebilirsiniz.uygunsa dönüş bekliyorum.

    Not=Site imzamdaki ilk sıradaki site.
    eğer smf olmasaydı olurdu :S çünkü smf bir türlü kanım ısınamadı :S birde

    @MaxidaTa
    sen bana - rep vererek ne anladıysan bende sana aynısını verdim )
  • 07-06-2010, 17:55:14
    #6
    MaxidaTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gel sana bir adet premium üyelik alayım gör bakim sana -repi kim vermiş ? Eğer ben vermemişsem sanırım benden özür dilemen gerekecek.

    evet ama sizin verdiğinize eminim ))
  • 07-06-2010, 17:58:43
    #7
    Üyeliği durduruldu
    MicnuXx ben sana + verdim haberin olsun
  • 07-06-2010, 17:59:30
    #8
    teşekkür ederim
  • 07-06-2010, 18:10:29
    #9
    Üyeliği durduruldu
    MicnuXx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakında Açılacak Olan Webmaster Forumuna Yöneticiler Aranmaktadır.

    *Admin:1 adet(Bilgili,yetenekli,güvenilir)
    *Süper Moderatör: 3 Adet
    *Bölüm Moderatörü: 5 Adet
    *Grafiker: 2 Adet

    Bunların Haricinde Başka Alanlarda Hizmet Verebilecek Arkadaşlara özel Rütbeler Hazırlayacağız.Başvurularınızı PM Yoluyla Yaparsanız Sevinirim.

    Not :Alımlar İçin Referanslı Kişilere Öncelik Verilecektir.Ancak eğer bize olan güveninizi ispatlarsanız yüksek yerlere gelmeniz mümkün.Ayrıca site tuttuğunda eğitmen takım kurulacak ve eğitim almak isteyenlere eğitim verilecektir.
    Webmaster forumu açıp üye toplamak için konu açılmasını anlarım da, ortada olmayan bir site için yönetim toplamanızı anlayamadım. Buradan yetki verdiğiniz kişilerin güvenilirliği ne belli, kendi bildiğiniz bu konuda bilgili insanlar yok mu ? Ya da siz bu konuda bilgi sahibi değil misiniz ?

    R10'da ücretli üyelik satılıyor iyi kazandırıyor, şöyle oluyor böyle oluyor diye herkes webmaster forumuna yığıldı. R10'da olmayan bir farklılık yapmalısınız ki burada ki kişiler sizin forumunuzu seçmeliler.