Yakında Açılacak Olan Webmaster Forumuna Yöneticiler Aranmaktadır.
*Admin:1 adet(Bilgili,yetenekli,güvenilir)
*Süper Moderatör: 3 Adet
*Bölüm Moderatörü: 5 Adet
*Grafiker: 2 Adet
Bunların Haricinde Başka Alanlarda Hizmet Verebilecek Arkadaşlara özel Rütbeler Hazırlayacağız.Başvurularınızı PM Yoluyla Yaparsanız Sevinirim.
Not :Alımlar İçin Referanslı Kişilere Öncelik Verilecektir.Ancak eğer bize olan güveninizi ispatlarsanız yüksek yerlere gelmeniz mümkün.Ayrıca site tuttuğunda eğitmen takım kurulacak ve eğitim almak isteyenlere eğitim verilecektir.
Webmaster Ekibi Kurulacaktır...
15
●907
- 07-06-2010, 17:42:00MicnuXx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki 1 mesaj 0 itrader ile insanlar size nasıl güvenecek
- 07-06-2010, 17:52:37eğer smf olmasaydı olurdu :S çünkü smf bir türlü kanım ısınamadı :S birdeRc2n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@MaxidaTa
sen bana - rep vererek ne anladıysan bende sana aynısını verdim
)
- 07-06-2010, 17:55:14
- 07-06-2010, 18:10:29Üyeliği durdurulduWebmaster forumu açıp üye toplamak için konu açılmasını anlarım da, ortada olmayan bir site için yönetim toplamanızı anlayamadım. Buradan yetki verdiğiniz kişilerin güvenilirliği ne belli, kendi bildiğiniz bu konuda bilgili insanlar yok mu ? Ya da siz bu konuda bilgi sahibi değil misiniz ?MicnuXx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'da ücretli üyelik satılıyor iyi kazandırıyor, şöyle oluyor böyle oluyor diye herkes webmaster forumuna yığıldı. R10'da olmayan bir farklılık yapmalısınız ki burada ki kişiler sizin forumunuzu seçmeliler.