MicnuXx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yakında Açılacak Olan Webmaster Forumuna Yöneticiler Aranmaktadır.

*Admin:1 adet(Bilgili,yetenekli,güvenilir)
*Süper Moderatör: 3 Adet
*Bölüm Moderatörü: 5 Adet
*Grafiker: 2 Adet

Bunların Haricinde Başka Alanlarda Hizmet Verebilecek Arkadaşlara özel Rütbeler Hazırlayacağız.Başvurularınızı PM Yoluyla Yaparsanız Sevinirim.

Not :Alımlar İçin Referanslı Kişilere Öncelik Verilecektir.Ancak eğer bize olan güveninizi ispatlarsanız yüksek yerlere gelmeniz mümkün.Ayrıca site tuttuğunda eğitmen takım kurulacak ve eğitim almak isteyenlere eğitim verilecektir.
Webmaster forumu açıp üye toplamak için konu açılmasını anlarım da, ortada olmayan bir site için yönetim toplamanızı anlayamadım. Buradan yetki verdiğiniz kişilerin güvenilirliği ne belli, kendi bildiğiniz bu konuda bilgili insanlar yok mu ? Ya da siz bu konuda bilgi sahibi değil misiniz ?

R10'da ücretli üyelik satılıyor iyi kazandırıyor, şöyle oluyor böyle oluyor diye herkes webmaster forumuna yığıldı. R10'da olmayan bir farklılık yapmalısınız ki burada ki kişiler sizin forumunuzu seçmeliler.