Rc2n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer site açmak değilde benim webmaster forumumda adminlik yapmak için bekleriz.Hem site için para ödememiş olursunuz. hemde site sizinmiş gibi sahiplenebilirsiniz.uygunsa dönüş bekliyorum.

Not=Site imzamdaki ilk sıradaki site.
eğer smf olmasaydı olurdu :S çünkü smf bir türlü kanım ısınamadı :S birde

@MaxidaTa
sen bana - rep vererek ne anladıysan bende sana aynısını verdim )