eğer site açmak değilde benim webmaster forumumda adminlik yapmak için bekleriz.Hem site için para ödememiş olursunuz. hemde site sizinmiş gibi sahiplenebilirsiniz.uygunsa dönüş bekliyorum.

Not=Site imzamdaki ilk sıradaki site.