• 12-01-2010, 14:06:22
    #19
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisinden 600 Tl' ye yakın ödeme aldım. Hala güven konusunu ortaya sürüp duruyorsunuz. Herşey i-traider değil
    Yanlış anlama iyi niyetimle yazıyorum 150 liralık işte sorun çıkınca ödemeyi verecekmisiniz?
    30+ trader'ı olupta 3-5'in peşinde olan insanlarda var unutmayınız.
    Kolay gelsin.
  • 12-01-2010, 19:46:04
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Kaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlama iyi niyetimle yazıyorum 150 liralık işte sorun çıkınca ödemeyi verecekmisiniz?
    30+ trader'ı olupta 3-5'in peşinde olan insanlarda var unutmayınız.
    Kolay gelsin.
    işte zaten o yüzdeb herley i-trader diildir diyo ya arkadaş?
  • 13-01-2010, 00:19:06
    #21
    McCOY selam kardeşim,
    Çok teşekkür ederim.
    Elimde işler var sıraya koyuyorum vakit ayırdıkça r10 da sana haber veririm.
    Bu arada r10 da 3000-4000 TL arası iş dağıttım benim için itrade'in önemi yok
    Arkadaşlarıda anlıyorum tabiki güvenmek zor iş.
    Olsun, burada kötü niyetliler olduğu gibi, senin gibi iş ahlakı sağlam beyefendi insanlarda çok.
    Zaten bizde birşekilde onları buluyoruz ...
    Saygılar.
  • 13-01-2010, 22:56:18
    #22
    mythrill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte zaten o yüzdeb herley i-trader diildir diyo ya arkadaş?
    İşte bende arakdaşa kefil olmamasını ağır bir yük olduğunu önerdim.
    Yanlış anlamayın hocam lafım kimseye değildi zaten belirttim iyi niyetimel diye de.
    Hayırlı olsun işi kim aldıysada.Konu gereksiz uzadı.
  • 14-01-2010, 09:39:15
    #23
    İş Yapılmıştır ve teslim edilmiştir, ücret alınmıştır, güzel alışveriş oldu