mythrill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işte zaten o yüzdeb herley i-trader diildir diyo ya arkadaş?
İşte bende arakdaşa kefil olmamasını ağır bir yük olduğunu önerdim.
Yanlış anlamayın hocam lafım kimseye değildi zaten belirttim iyi niyetimel diye de.
Hayırlı olsun işi kim aldıysada.Konu gereksiz uzadı.