BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendisinden 600 Tl' ye yakın ödeme aldım. Hala güven konusunu ortaya sürüp duruyorsunuz. Herşey i-traider değil
Yanlış anlama iyi niyetimle yazıyorum 150 liralık işte sorun çıkınca ödemeyi verecekmisiniz?
30+ trader'ı olupta 3-5'in peşinde olan insanlarda var unutmayınız.
Kolay gelsin.