Kaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış anlama iyi niyetimle yazıyorum 150 liralık işte sorun çıkınca ödemeyi verecekmisiniz?
30+ trader'ı olupta 3-5'in peşinde olan insanlarda var unutmayınız.
Kolay gelsin.
işte zaten o yüzdeb herley i-trader diildir diyo ya arkadaş?