Haber Editörü
19
●1.046
- 17-09-2009, 19:25:40Kendileri ile tam 4 ay çalıştım hemen peşin hükümlü olmayın herkesin hayatı r10 değil gerçek hayatlarında yaptıkları işler varAvagado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-09-2009, 20:46:07McCOY35
Biz (tüm ekip) seni kardeşimiz gibi sevdik, senin gibisine de rastlamadık.
Ayrıldıktan sonra dahi işe sahip çıkan müthiş bir arkadaşımızdır kendisi her türlü kefil oluruz.
Şu an arkadaşlarla görüşme halindeyiz sizlere müsbet menfi haber vereceğiz.
Bu arada, Avagado´isimli üyeye Not: "0 itrader 25 mesaj" kaç kişiye ekmek verdi, veriyor biz saymadık.
Kimsenin hakkı geçmedi, geçmez.
Fazla verdiğimiz dahi olmuştur.
İnşallah kazanmaya, paylaşmaya devam ederiz.
Sanırım bu bilgiç tavır genel bir yaklaşım, araştırmadan sormadan çirkin oluyor çünkü.
Saygılar - 17-09-2009, 23:26:23Nasıl bir hükümdür kardeşim bu,Avagado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mesaj az, itrade yok = güvensiz
Böyle birşey olabilirmi, bizi ticarette kaybettirenlerden biri bu, tanımadan, konuşmadan dahi insana yorum yapabiliyoruz.
Güçlühaber ekibi ile daha önce editör lük çalışmam olmuştur,
20 lira limitinde ödeme yapacaklarken, limiti 15 e düşürmüşlerdir, ve benim ücretim 13 lira iken bana 15 lira ödeme yapılmıştır. Bu iyiniyeti gösterir. İllaki güveni gösterir.
Yeni konularını görür görmezde pm attım, iş ile ilgili.
Benim arkadaşla ticaretim olmuştur, piyasaya göre de maximum güven sağlamıştır.
Kolay gelsin Güçlühaber - 17-09-2009, 23:47:10Tekrar Merhaba,
Arkadaşlar güzel yorumlar için teşekkür ederek bir arkadaşla ön çalışma konusunda mutabık kaldığımızı belirtmek isterim ki, bundan sonra ilanımıza yanıt verecek arkadaşlar yorulmasınlar.
Şimdilik yine aranızdan bir arkadaşla çalışmamıza devam ediyoruz, bir aksilik çıkar ise yine ilk sizlerin haberi olacaktır.
Teşekkür ederim