0 itrader 25 mesaj ile iyi çalışmalar, umarım dolandırılmazsınız arkadaşlar..
Nasıl bir hükümdür kardeşim bu,
mesaj az, itrade yok = güvensiz
Böyle birşey olabilirmi, bizi ticarette kaybettirenlerden biri bu, tanımadan, konuşmadan dahi insana yorum yapabiliyoruz.
Güçlühaber ekibi ile daha önce editör lük çalışmam olmuştur,
20 lira limitinde ödeme yapacaklarken, limiti 15 e düşürmüşlerdir, ve benim ücretim 13 lira iken bana 15 lira ödeme yapılmıştır. Bu iyiniyeti gösterir. İllaki güveni gösterir.
Yeni konularını görür görmezde pm attım, iş ile ilgili.
Benim arkadaşla ticaretim olmuştur, piyasaya göre de maximum güven sağlamıştır.
Kolay gelsin Güçlühaber