konuyu dağıtmak istemem ama bu sitede ne mesajı ne trade i olan adamlar gördük ciğeri beş para etmeyen milletin parasını hakkını emeğini yiyen çalışıcak arkadaşlara şimdiden hayırlı olmasını diliyorum