• 16-09-2009, 18:45:09
    #10
    0 itrader 25 mesaj ile iyi çalışmalar, umarım dolandırılmazsınız arkadaşlar..
  • 16-09-2009, 18:52:21
    #11
    Msn Ekledim.
  • 16-09-2009, 19:13:28
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Yapabilirm ancak belli saatler arası değil ara ara eklerim ilgilenirseniz p.m lütfen.
  • 17-09-2009, 19:25:40
    #13
    Avagado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0 itrader 25 mesaj ile iyi çalışmalar, umarım dolandırılmazsınız arkadaşlar..
    Kendileri ile tam 4 ay çalıştım hemen peşin hükümlü olmayın herkesin hayatı r10 değil gerçek hayatlarında yaptıkları işler var
  • 17-09-2009, 20:46:07
    #14
    McCOY35
    Biz (tüm ekip) seni kardeşimiz gibi sevdik, senin gibisine de rastlamadık.
    Ayrıldıktan sonra dahi işe sahip çıkan müthiş bir arkadaşımızdır kendisi her türlü kefil oluruz.


    Şu an arkadaşlarla görüşme halindeyiz sizlere müsbet menfi haber vereceğiz.

    Bu arada, Avagado´isimli üyeye Not: "0 itrader 25 mesaj" kaç kişiye ekmek verdi, veriyor biz saymadık.
    Kimsenin hakkı geçmedi, geçmez.
    Fazla verdiğimiz dahi olmuştur.
    İnşallah kazanmaya, paylaşmaya devam ederiz.
    Sanırım bu bilgiç tavır genel bir yaklaşım, araştırmadan sormadan çirkin oluyor çünkü.
    Saygılar
  • 17-09-2009, 20:53:38
    #15
    ara ara bende ekleyebilirim gerçi genelde çok fazla online'ım zatende hep haberleri takip ederim haber koloğimdir düşünürseniz pm
  • 17-09-2009, 23:26:23
    #16
    Avagado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0 itrader 25 mesaj ile iyi çalışmalar, umarım dolandırılmazsınız arkadaşlar..
    Nasıl bir hükümdür kardeşim bu,
    mesaj az, itrade yok = güvensiz

    Böyle birşey olabilirmi, bizi ticarette kaybettirenlerden biri bu, tanımadan, konuşmadan dahi insana yorum yapabiliyoruz.

    Güçlühaber ekibi ile daha önce editör lük çalışmam olmuştur,
    20 lira limitinde ödeme yapacaklarken, limiti 15 e düşürmüşlerdir, ve benim ücretim 13 lira iken bana 15 lira ödeme yapılmıştır. Bu iyiniyeti gösterir. İllaki güveni gösterir.

    Yeni konularını görür görmezde pm attım, iş ile ilgili.
    Benim arkadaşla ticaretim olmuştur, piyasaya göre de maximum güven sağlamıştır.

    Kolay gelsin Güçlühaber
  • 17-09-2009, 23:39:02
    #17
    konuyu dağıtmak istemem ama bu sitede ne mesajı ne trade i olan adamlar gördük ciğeri beş para etmeyen milletin parasını hakkını emeğini yiyen çalışıcak arkadaşlara şimdiden hayırlı olmasını diliyorum
  • 17-09-2009, 23:47:10
    #18
    Tekrar Merhaba,
    Arkadaşlar güzel yorumlar için teşekkür ederek bir arkadaşla ön çalışma konusunda mutabık kaldığımızı belirtmek isterim ki, bundan sonra ilanımıza yanıt verecek arkadaşlar yorulmasınlar.
    Şimdilik yine aranızdan bir arkadaşla çalışmamıza devam ediyoruz, bir aksilik çıkar ise yine ilk sizlerin haberi olacaktır.
    Teşekkür ederim