McCOY35
Biz (tüm ekip) seni kardeşimiz gibi sevdik, senin gibisine de rastlamadık.
Ayrıldıktan sonra dahi işe sahip çıkan müthiş bir arkadaşımızdır kendisi her türlü kefil oluruz.


Şu an arkadaşlarla görüşme halindeyiz sizlere müsbet menfi haber vereceğiz.

Bu arada, Avagado´isimli üyeye Not: "0 itrader 25 mesaj" kaç kişiye ekmek verdi, veriyor biz saymadık.
Kimsenin hakkı geçmedi, geçmez.
Fazla verdiğimiz dahi olmuştur.
İnşallah kazanmaya, paylaşmaya devam ederiz.
Sanırım bu bilgiç tavır genel bir yaklaşım, araştırmadan sormadan çirkin oluyor çünkü.
Saygılar