• 13-07-2009, 22:55:16
    #28
    İzmirde`de bilgi işlem denince pek çok şirkette bunların hepsini yapan kişiler çalışıyor. ( diğer şehirleri bilmiyorum ) Şirket sahipleri bu konularda çok bilgili olmadıkları için maalesef gelen bilgi işlem elemanından bilgisayar ve internet ile ilgili her işi bekliyorlar. Yani konuyu açan arkadaş haklı bilgi işlem departmanındaki kişiler genelde bu söylenenlerin %90ını yapıyorlar
  • 13-07-2009, 22:58:54
    #29
    Üyeliği durduruldu
    emrah1302 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar....
    Tekrar tekrar belirtiyorum.
    Yukarıda uyan özelliklere sahipseniz cv nizi gönderin. İşinize gelmiyor, yapamyacağınızı düşünüyor ve buna çeşitli isimler takmayı amaçlıyorsanız bu size kalsın. Ya da yapabiliyorsanız bütün cv sitelerine girin. Bütün iş verenlerin altına siz böle adam arıyorsunuz bu kadar mı olur.... hayatta bulamazsınız tarzında yorum yapın. (yapabiliyorsanız)
    Yukarıda özellikler belirtilmiştir. Ben yaparım diyen cv atar. (cv atan var... bunların hepsi herkül mü olacak ) verilen ilan bir çok ilan sitesinde de mevcut.
    Yukarıda yorum yapan arkadaşlardan acaba kaçı bir iş başvurusunda mülakata girmiş merak etmiyor değilim. Kaçına yorum yapabilmiş... Hesabınıza uymuyorsa farklı bir ilana bakın gitsin. Burada beni rencide edecek sözleri sarfetmeniz alemi ne?
    Şimdi bir çoğunuz "ne dedik rencide edecek" tarzında yanıt vereceksiniz. Bende en başından beri diyorum. İlana uygun iseniz cv nizi atın. Uygun görürsek mülakata çağırırız. Kafanıza takılanları yüzyüze görüşür çözeriz.
    Ama buradan şu şu özellikte bulamazsınız, yok yanında yoğurtta verin. Tarzında yazılar yazmanıza hakkınız yok. Bu kriterlerde eleman bulamayacağımı düşünüyorsanız bu size kalsın...
    Mesaj yazanların mesajlarını silmelerini rica ediyorum.
    son olarak XeroX_ nickli arkadaşla herhangi bir tanışlığım söz konusu değildir. HuubTech bence biraz fazla oluyorsun.
    Asıl siz anlamamakta ısrar ediyorsunuz. İlk sayfada yazdığım şey "Tüm bu vasıfları bir kişide mi arıyorsunuz?" du. Bu bir sorudur, size cevap hakkı doğar.
    Evet yada hayır deyip geçeceğiniz yere uzattkça uzatıyorsunuz. Üzerine birde bana fazla oluyorsun gibi bir kelime sarf ediyorsunuz. Siz fazla olmuyorsunuz ama ayıp ediyorsunuz. Biraz daha okuyucu ve anlayıcı olabilirsiniz.

    Son olarak -rep'leriniz beni ihya ediyor
  • 13-07-2009, 23:02:45
    #30
    HuubTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asıl siz anlamamakta ısrar ediyorsunuz. İlk sayfada yazdığım şey "Tüm bu vasıfları bir kişide mi arıyorsunuz?" du. Bu bir sorudur, size cevap hakkı doğar.
    Evet yada hayır deyip geçeceğiniz yere uzattkça uzatıyorsunuz. Üzerine birde bana fazla oluyorsun gibi bir kelime sarf ediyorsunuz. Siz fazla olmuyorsunuz ama ayıp ediyorsunuz. Biraz daha okuyucu ve anlayıcı olabilirsiniz.
    Son olarak -rep'leriniz beni ihya ediyor
    size -rep filan vermedim.
    Bu sektörde biraz tecrübeniz olsaydı KR@LKSK nickli arkadaşın cevabından da anlayabilirdiniz.

    Yazdığım vasıflları tek kişide arandığı her mesajımdan okuyan herkes anlar...
  • 13-07-2009, 23:11:06
    #31
    Üyeliği durduruldu
    emrah1302 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    size -rep filan vermedim.
    Bu sektörde biraz tecrübeniz olsaydı KR@LKSK nickli arkadaşın cevabından da anlayabilirdiniz.
    Yazdığım vasıflları tek kişide arandığı her mesajımdan okuyan herkes anlar...
    Sizin vermediğinizi biliyorum zaten, mesajlarda da anlaşılıyor kimin verdiği

    Ben bunu sizin konuyu ilk açmanızdan sonra yazan ilk kişiydim bakarsanız. Hatta ilanınızı ilk okuyup gerekli bağlantıda ki içeriğin görüntülemediğini de belirtmiştim size. Siz bu şekilde eleman arayabilirsiniz, ben buna hiç bir zaman da itiraz etmedim ( mesajları okuyunuz yanlışsa düzeltiniz ). Sadece ufak açıklayıcı bir soruydu. Bu kadar