bilgi işlem elemanı - Webmaster [aranıyor]
30
●2.030
- 13-07-2009, 22:55:16İzmirde`de bilgi işlem denince pek çok şirkette bunların hepsini yapan kişiler çalışıyor. ( diğer şehirleri bilmiyorum ) Şirket sahipleri bu konularda çok bilgili olmadıkları için maalesef gelen bilgi işlem elemanından bilgisayar ve internet ile ilgili her işi bekliyorlar. Yani konuyu açan arkadaş haklı bilgi işlem departmanındaki kişiler genelde bu söylenenlerin %90ını yapıyorlar
- 13-07-2009, 22:58:54Üyeliği durdurulduAsıl siz anlamamakta ısrar ediyorsunuz. İlk sayfada yazdığım şey "Tüm bu vasıfları bir kişide mi arıyorsunuz?" du. Bu bir sorudur, size cevap hakkı doğar.emrah1302 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet yada hayır deyip geçeceğiniz yere uzattkça uzatıyorsunuz. Üzerine birde bana fazla oluyorsun gibi bir kelime sarf ediyorsunuz. Siz fazla olmuyorsunuz ama ayıp ediyorsunuz. Biraz daha okuyucu ve anlayıcı olabilirsiniz.
Son olarak -rep'leriniz beni ihya ediyor
- 13-07-2009, 23:02:45size -rep filan vermedim.HuubTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sektörde biraz tecrübeniz olsaydı KR@LKSK nickli arkadaşın cevabından da anlayabilirdiniz.
Yazdığım vasıflları tek kişide arandığı her mesajımdan okuyan herkes anlar... - 13-07-2009, 23:11:06Üyeliği durdurulduSizin vermediğinizi biliyorum zaten, mesajlarda da anlaşılıyor kimin verdiğiemrah1302 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ben bunu sizin konuyu ilk açmanızdan sonra yazan ilk kişiydim bakarsanız. Hatta ilanınızı ilk okuyup gerekli bağlantıda ki içeriğin görüntülemediğini de belirtmiştim size. Siz bu şekilde eleman arayabilirsiniz, ben buna hiç bir zaman da itiraz etmedim ( mesajları okuyunuz yanlışsa düzeltiniz ). Sadece ufak açıklayıcı bir soruydu. Bu kadar