• 08-07-2009, 13:34:25
    #10
    Üyeliği durduruldu
    emrah1302 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar.... yorumlarınızı dikkat edin. Geyik bölümünde değiliz.
    Bizde geyik yapmamıştık zaten. Dikkat ederseniz sorduğum bir soruydu, cevap hakkı doğuran.
  • 08-07-2009, 14:02:26
    #11
    nasıl bir ilan bu

    farklı alanlar ve tek bir kişi
  • 08-07-2009, 14:04:09
    #12
    Üyeliği durduruldu
    dombalak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl bir ilan bu
    farklı alanlar ve tek bir kişi
    Bakın herkezin aklına ilk takılan şey benım sorduğum soru.
    Geyiğinden önce bunu düşünün bence, ona göre açıklamanızı tam olarak yazın ki kimsenin aklında soru işaretleri kalmasın.
  • 08-07-2009, 14:06:53
    #13
    Kısaca arkadaşımız Web Herkülü istemiş yokmu aramızda
  • 09-07-2009, 09:49:24
    #14
    CaBBR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısaca arkadaşımız Web Herkülü istemiş yokmu aramızda
    ben herkülüm yani

    abartıyorsunuz arkadaşlar... bilişimde web tasarım yapan kişilerden daha önce hem tasarım hem hosting hizmeti yapmış olan birçok kişi çıkar aramızdan.

    ve bu kişiler aynı zamanda orta seviyede pc teknik servistende anlar. Bi format atmayı bilemicek değil ya. Bi network kablosunu yapamicak değil ya?

    Aranan özellikler bu yani.
    Olaya çok geniş bakıyorsunuz. Ya da bu sektörde yenisiniz
  • 09-07-2009, 15:20:42
    #15
    askerlik sorunum olmasa bi iletişirdik ama. kısmet
  • 09-07-2009, 16:46:55
    #16
    emrah1302 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben herkülüm yani

    abartıyorsunuz arkadaşlar... bilişimde web tasarım yapan kişilerden daha önce hem tasarım hem hosting hizmeti yapmış olan birçok kişi çıkar aramızdan.

    ve bu kişiler aynı zamanda orta seviyede pc teknik servistende anlar. Bi format atmayı bilemicek değil ya. Bi network kablosunu yapamicak değil ya?

    Aranan özellikler bu yani.
    Olaya çok geniş bakıyorsunuz. Ya da bu sektörde yenisiniz
    kendi adıma konuşuyorum yeni değilim ama siz sanrım çok eskiden kalmışsınız çook eski!!!

    artık ihtisaslaşma diye bir kavram var piyasada

    herkes konusunda uzman kişileri istiyor

    herşeyi bildiğini söyleyen kişi hiçbirinde uzman sayılmaz

    gösterdiğiniz yaklaşım;
    şundan azıcık bilsin, bundan biraz anlasın, şunu da yanına koysun, sonra ortaya karışık çıkarsın !!!
  • 10-07-2009, 03:46:35
    #17
    3000 ytl+Yer+Sigorta
  • 10-07-2009, 16:52:27
    #18
    Yorum yapanlara söylüyorum. Lütfen konuyu report ettirmeyin bana. Yukarıda aranan özellikler belirtilmiş. Uygunsa cv nizi gönderin demişim. YORUM YAPIN dememişim değil mi?

    Şunu istiyorsunuz bunu istiyorsunuz laflarıyla nereye varmaya çalıştığınızı anlamak çok güç.
    Ben işveren değilim. Yukarıda çalıştığım pozisyonda ben çalışmaktayım. İşten ayrılacağım ve yerime eleman arıyorum.

    Lütfen yorum yapmayınız. Uygun iseniz cv nizi atın.