emrah1302 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bilgi işlem elemanı - Webmaster [aranıyor]
30
●2.030
- 08-07-2009, 14:04:09Üyeliği durdurulduBakın herkezin aklına ilk takılan şey benım sorduğum soru.dombalak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geyiğinden önce bunu düşünün bence, ona göre açıklamanızı tam olarak yazın ki kimsenin aklında soru işaretleri kalmasın. - 09-07-2009, 09:49:24ben herkülüm yaniCaBBR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

abartıyorsunuz arkadaşlar... bilişimde web tasarım yapan kişilerden daha önce hem tasarım hem hosting hizmeti yapmış olan birçok kişi çıkar aramızdan.
ve bu kişiler aynı zamanda orta seviyede pc teknik servistende anlar. Bi format atmayı bilemicek değil ya. Bi network kablosunu yapamicak değil ya?
Aranan özellikler bu yani.
Olaya çok geniş bakıyorsunuz. Ya da bu sektörde yenisiniz - 09-07-2009, 16:46:55kendi adıma konuşuyorum yeni değilim ama siz sanrım çok eskiden kalmışsınız çook eski!!!emrah1302 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
artık ihtisaslaşma diye bir kavram var piyasada
herkes konusunda uzman kişileri istiyor
herşeyi bildiğini söyleyen kişi hiçbirinde uzman sayılmaz
gösterdiğiniz yaklaşım;
şundan azıcık bilsin, bundan biraz anlasın, şunu da yanına koysun, sonra ortaya karışık çıkarsın !!! - 10-07-2009, 16:52:27Yorum yapanlara söylüyorum. Lütfen konuyu report ettirmeyin bana. Yukarıda aranan özellikler belirtilmiş. Uygunsa cv nizi gönderin demişim. YORUM YAPIN dememişim değil mi?
Şunu istiyorsunuz bunu istiyorsunuz laflarıyla nereye varmaya çalıştığınızı anlamak çok güç.
Ben işveren değilim. Yukarıda çalıştığım pozisyonda ben çalışmaktayım. İşten ayrılacağım ve yerime eleman arıyorum.
Lütfen yorum yapmayınız. Uygun iseniz cv nizi atın.