Yorum yapanlara söylüyorum. Lütfen konuyu report ettirmeyin bana. Yukarıda aranan özellikler belirtilmiş. Uygunsa cv nizi gönderin demişim. YORUM YAPIN dememişim değil mi?
Şunu istiyorsunuz bunu istiyorsunuz laflarıyla nereye varmaya çalıştığınızı anlamak çok güç.
Ben işveren değilim. Yukarıda çalıştığım pozisyonda ben çalışmaktayım. İşten ayrılacağım ve yerime eleman arıyorum.
Lütfen yorum yapmayınız. Uygun iseniz cv nizi atın.