size -rep filan vermedim.
Bu sektörde biraz tecrübeniz olsaydı KR@LKSK nickli arkadaşın cevabından da anlayabilirdiniz.
Yazdığım vasıflları tek kişide arandığı her mesajımdan okuyan herkes anlar...
Sizin vermediğinizi biliyorum zaten, mesajlarda da anlaşılıyor kimin verdiği
Ben bunu sizin konuyu ilk açmanızdan sonra yazan ilk kişiydim bakarsanız. Hatta ilanınızı ilk okuyup gerekli bağlantıda ki içeriğin görüntülemediğini de belirtmiştim size. Siz bu şekilde eleman arayabilirsiniz, ben buna hiç bir zaman da itiraz etmedim ( mesajları okuyunuz yanlışsa düzeltiniz ). Sadece ufak açıklayıcı bir soruydu. Bu kadar