HuubTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Asıl siz anlamamakta ısrar ediyorsunuz. İlk sayfada yazdığım şey "Tüm bu vasıfları bir kişide mi arıyorsunuz?" du. Bu bir sorudur, size cevap hakkı doğar.
Evet yada hayır deyip geçeceğiniz yere uzattkça uzatıyorsunuz. Üzerine birde bana fazla oluyorsun gibi bir kelime sarf ediyorsunuz. Siz fazla olmuyorsunuz ama ayıp ediyorsunuz. Biraz daha okuyucu ve anlayıcı olabilirsiniz.
Son olarak -rep'leriniz beni ihya ediyor
size -rep filan vermedim.
Bu sektörde biraz tecrübeniz olsaydı KR@LKSK nickli arkadaşın cevabından da anlayabilirdiniz.

Yazdığım vasıflları tek kişide arandığı her mesajımdan okuyan herkes anlar...