• 03-08-2023, 17:54:53
    #1
    Arkadaşlar bir adet websitemiz için logo yaptırılacaktır lütfen baştan savma yapacaklar yazmasın önden ödeme grafik de benden beklemeyın dilim yandı diğer işlerimde bilenler bilir önden hızlıca ödeme yaptım ama grafikte yapmam logo yapan arkadaşlar fiyatlarını pm olarak atabılırse dönüş sağlanacaktır
  • 03-08-2023, 17:58:28
    #2
    PM gönderdim
  • 03-08-2023, 18:01:23
    #3
    Pm İletildi
  • 03-08-2023, 18:14:16
    #4
    PM gönderildi efendim
  • 03-08-2023, 21:54:50
    #5
    %50 ön ödemeli şekilde yardımcı olabilirim. Logo referanslarımı aşağıdaki görsele tıklayıp bakabilirsiniz. Ekstra referanslar için whatsapptan ulaşabilirsiniz


  • 08-08-2023, 04:00:48
    #6
    PM Gönderildi efendim, umarım tercihiniz olurum
  • 08-08-2023, 13:22:52
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Önden ödeme yapmak istemiyor olabilirsiniz ama forumda kaliteli tasarım yapan arkadaşlara ulaşsanız kötü tecrübeler yaşamazsınız. Pm de iletilen taban fiyat altındaki teklifleri kabul ederseniz de diliniz yanar. Bu sebeple yorum almış kaliteli arkadaşlarla çalışın derim.
  • 08-08-2023, 13:30:23
    #8
    haticesubasii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önden ödeme yapmak istemiyor olabilirsiniz ama forumda kaliteli tasarım yapan arkadaşlara ulaşsanız kötü tecrübeler yaşamazsınız. Pm de iletilen taban fiyat altındaki teklifleri kabul ederseniz de diliniz yanar. Bu sebeple yorum almış kaliteli arkadaşlarla çalışın derim.
    Hocam kaç tane yorumlu arkadas kurumsal ıle calıstım bos çıktı ödeme alan ısını oyaladı bu yüzden en ıyısı başkasına verdım forumda realde çalıştığım bırıne elınde ıs olmadan yakaladım yanı bahsettıgınız olayı çoktan yaptım yanı
  • 08-08-2023, 13:34:49
    #9
    Üyeliği durduruldu
    aa öyle mi çok kötü bir durum size mağduriyet yaşatan arkadaşları mod lara şikayet edin lütfen maalesef her işte böyle insanlar var. Kolay gelsin.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kaç tane yorumlu arkadas kurumsal ıle calıstım bos çıktı ödeme alan ısını oyaladı bu yüzden en ıyısı başkasına verdım forumda realde çalıştığım bırıne elınde ıs olmadan yakaladım yanı bahsettıgınız olayı çoktan yaptım yanı