aa öyle mi çok kötü bir durum size mağduriyet yaşatan arkadaşları mod lara şikayet edin lütfen

maalesef her işte böyle insanlar var. Kolay gelsin.
Hocam kaç tane yorumlu arkadas kurumsal ıle calıstım bos çıktı ödeme alan ısını oyaladı bu yüzden en ıyısı başkasına verdım forumda realde çalıştığım bırıne elınde ıs olmadan yakaladım yanı bahsettıgınız olayı çoktan yaptım yanı