Önden ödeme yapmak istemiyor olabilirsiniz ama forumda kaliteli tasarım yapan arkadaşlara ulaşsanız kötü tecrübeler yaşamazsınız. Pm de iletilen taban fiyat altındaki teklifleri kabul ederseniz de diliniz yanar. Bu sebeple yorum almış kaliteli arkadaşlarla çalışın derim.
Hocam kaç tane yorumlu arkadas kurumsal ıle calıstım bos çıktı ödeme alan ısını oyaladı bu yüzden en ıyısı başkasına verdım forumda realde çalıştığım bırıne elınde ıs olmadan yakaladım yanı bahsettıgınız olayı çoktan yaptım yanı