Önden ödeme yapmak istemiyor olabilirsiniz ama forumda kaliteli tasarım yapan arkadaşlara ulaşsanız kötü tecrübeler yaşamazsınız. Pm de iletilen taban fiyat altındaki teklifleri kabul ederseniz de diliniz yanar. Bu sebeple yorum almış kaliteli arkadaşlarla çalışın derim.