market zincilerinde çalışmak zor gercekten haftada 1 kere full cekiyosun zaten o seni bitiriyor diger türlü bi sabah geliyosun bi öglen geliyosun uyku düzenin hiç oluyor 10 saatten aşşagı çalışmyosun 1 ay içerisinde çalınan yiyeceklerin hepsi ay sonu sayım olunca senden kesiliyor kasada açık cıkarsa senden kesiliyor yemek desen 20 lira veriyor ne yaparsan yap diyor benden yemek bekleme diyor
10 saat boyunca telefona bakmak yok müşteri gelirse kasaya bakıcaksın müşteri yoksa sürekli raf düzenliceksin kasayada okadar cins insan geliyorki adam ne olursa olsun kasada elemana bagırıyor çagırıyor 1. kasada 3 4 kişi sıraya girince herkes bagırıyor 2. kasayı açın diye elemana laf ediyorlar ama eleman yok işten cıkanların hepside müşterilerin artistlikleri yüzünden sorunlu bir şekilde cıkıyolar yanı kısacası gidin çöpten karton toplayın ama market zincilerinde çalışmayın eziyetten başka bişey degil gelen parada havaya gidiyor zaten
1 aydır eleman bulamıyorum !
102
●11.810
- 06-08-2022, 18:44:11Sadece siz değil a101 bim türevi de bulamıyor.insan gibi çalışma imkanı sunulsa bırakıp giderler mi?
- 06-08-2022, 18:46:13Benim işim tam da öyle ☺️ ama ben kendi derdimde değilim, köleleştirdiğiniz emekçilerin derdindeyim. Aramızdaki fark bu,👍Alanbay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2022, 18:48:45Çalışanların yazdığı ortada,Alanbay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şartlar ortada 20 tl yemek diyorsun. Sadece kasa değil her şeye bakacak diyorsun.
Firma maaşı belirlemiş ben de isterdim personel daha çok almalı hakkeder demen gerekirken,
daha ne istiyorlar her şey iyi diyorsun.
Daha fazla yazmama gerek kalmadı. - 06-08-2022, 19:03:21Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Artık ülkede işveren olmakta zor, çalışan olmakta. Fakat İstanbul da minimum ev kirası olmuş 5 bin TL hayat şartları çok zor. Firmaların bunu iyi anlamaları gerek. Vasıflı işine sahip çıkacak çalışanları elde tutmak istiyorlarsa bu iş asgari ücret ile OLMAZ. Çözümü de çok basit, çalışanını mutlu et, seninle çalışmaktan keyif alsın, çalıştığı ortamda kaygısı olmasın ki o da sana kazandırsın. Umarım özelikle büyük firmalar artık bunu benimsemeye başlar. Gerçi bu ülkede çok zor ama neyse işte
Size eleman konusunda bol şanslar.
- 06-08-2022, 19:09:396 saat mı çalışacak 7 saat mi ? daha o konuda bile tam kesinlik yok ?Alanbay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2022, 19:31:25Market 21.00 da kapanıyor elemanlar 20.45 e kadar çalışıyor diyorsunuz sanırım son gelen müşterilerle marketin temizliğini siz yapıp çıkıyorsunuz😂yoksa diğer türlü kapat et derken 21.30 a yakın bir saat olur.

Size eleman konusunda bol şanslar.