• 06-08-2022, 18:22:33
    #46
    market zincilerinde çalışmak zor gercekten haftada 1 kere full cekiyosun zaten o seni bitiriyor diger türlü bi sabah geliyosun bi öglen geliyosun uyku düzenin hiç oluyor 10 saatten aşşagı çalışmyosun 1 ay içerisinde çalınan yiyeceklerin hepsi ay sonu sayım olunca senden kesiliyor kasada açık cıkarsa senden kesiliyor yemek desen 20 lira veriyor ne yaparsan yap diyor benden yemek bekleme diyor
    10 saat boyunca telefona bakmak yok müşteri gelirse kasaya bakıcaksın müşteri yoksa sürekli raf düzenliceksin kasayada okadar cins insan geliyorki adam ne olursa olsun kasada elemana bagırıyor çagırıyor 1. kasada 3 4 kişi sıraya girince herkes bagırıyor 2. kasayı açın diye elemana laf ediyorlar ama eleman yok işten cıkanların hepside müşterilerin artistlikleri yüzünden sorunlu bir şekilde cıkıyolar yanı kısacası gidin çöpten karton toplayın ama market zincilerinde çalışmayın eziyetten başka bişey degil gelen parada havaya gidiyor zaten
  • 06-08-2022, 18:44:11
    #47
    Sadece siz değil a101 bim türevi de bulamıyor.insan gibi çalışma imkanı sunulsa bırakıp giderler mi?
  • 06-08-2022, 18:46:13
    #48
    Alanbay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin istediğiniz iş şu galiba işe gidiyim yemek kahve önüme gelsin kendi kafama göre çalişim her ay bedavadan maaşım cebime girsin öyle bir iş varsa söyleyin bende yapayım
    Benim işim tam da öyle ☺️ ama ben kendi derdimde değilim, köleleştirdiğiniz emekçilerin derdindeyim. Aramızdaki fark bu,👍
  • 06-08-2022, 18:48:10
    #49
    R10 Sigortacısı
    Bu ağır şartlarda eleman bulamamanız normal, şaşırmanız anormal. Adam bir günde neler yaşıyor ise ertesi gün gelmiyor.
  • 06-08-2022, 18:48:45
    #50
    Alanbay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal bir banka memurunun aldığı maaşdan haberiniz yok galiba verilen maaş normal düzeyde şokda asgari ücreti 4000₺ ikende 6500₺ maaş almaktaydı normal personel ekim ayında asgari ücretin artışından dolayı sırf net maaş 7200₺ olucak daha ne olsun ?
    Edit ;
    Bu söylediğim maaş prim hariçtir her ayın 15indede min 400₺ prim yatmaktadır
    Çalışanların yazdığı ortada,
    şartlar ortada 20 tl yemek diyorsun. Sadece kasa değil her şeye bakacak diyorsun.


    Firma maaşı belirlemiş ben de isterdim personel daha çok almalı hakkeder demen gerekirken,
    daha ne istiyorlar her şey iyi diyorsun.

    Daha fazla yazmama gerek kalmadı.
  • 06-08-2022, 18:50:46
    #51
    Başlığı 1 aydır köle bulamıyorum ! olarak değiştirin hocam.
  • 06-08-2022, 19:03:21
    #52
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Artık ülkede işveren olmakta zor, çalışan olmakta. Fakat İstanbul da minimum ev kirası olmuş 5 bin TL hayat şartları çok zor. Firmaların bunu iyi anlamaları gerek. Vasıflı işine sahip çıkacak çalışanları elde tutmak istiyorlarsa bu iş asgari ücret ile OLMAZ. Çözümü de çok basit, çalışanını mutlu et, seninle çalışmaktan keyif alsın, çalıştığı ortamda kaygısı olmasın ki o da sana kazandırsın. Umarım özelikle büyük firmalar artık bunu benimsemeye başlar. Gerçi bu ülkede çok zor ama neyse işte Size eleman konusunda bol şanslar.
  • 06-08-2022, 19:09:39
    #53
    Alanbay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günde sadece 6 7 saat çalışacak ve 6500 maaş alıcak tek yapacağı işte kasada durmak bumu kölelik ?
    6 saat mı çalışacak 7 saat mi ? daha o konuda bile tam kesinlik yok ?
  • 06-08-2022, 19:31:25
    #54
    Market 21.00 da kapanıyor elemanlar 20.45 e kadar çalışıyor diyorsunuz sanırım son gelen müşterilerle marketin temizliğini siz yapıp çıkıyorsunuz😂yoksa diğer türlü kapat et derken 21.30 a yakın bir saat olur.