Artık ülkede işveren olmakta zor, çalışan olmakta. Fakat İstanbul da minimum ev kirası olmuş 5 bin TL hayat şartları çok zor. Firmaların bunu iyi anlamaları gerek. Vasıflı işine sahip çıkacak çalışanları elde tutmak istiyorlarsa bu iş asgari ücret ile OLMAZ. Çözümü de çok basit, çalışanını mutlu et, seninle çalışmaktan keyif alsın, çalıştığı ortamda kaygısı olmasın ki o da sana kazandırsın. Umarım özelikle büyük firmalar artık bunu benimsemeye başlar. Gerçi bu ülkede çok zor ama neyse işte Size eleman konusunda bol şanslar.