Normal bir banka memurunun aldığı maaşdan haberiniz yok galiba verilen maaş normal düzeyde şokda asgari ücreti 4000₺ ikende 6500₺ maaş almaktaydı normal personel ekim ayında asgari ücretin artışından dolayı sırf net maaş 7200₺ olucak daha ne olsun ?
Edit ;
Bu söylediğim maaş prim hariçtir her ayın 15indede min 400₺ prim yatmaktadır
Çalışanların yazdığı ortada,
şartlar ortada 20 tl yemek diyorsun. Sadece kasa değil her şeye bakacak diyorsun.
Firma maaşı belirlemiş ben de isterdim personel daha çok almalı hakkeder demen gerekirken,
daha ne istiyorlar her şey iyi diyorsun.
Daha fazla yazmama gerek kalmadı.