Alanbay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günde sadece 6 7 saat çalışacak ve 6500 maaş alıcak tek yapacağı işte kasada durmak bumu kölelik ?
6 saat mı çalışacak 7 saat mi ? daha o konuda bile tam kesinlik yok ?