market zincilerinde çalışmak zor gercekten haftada 1 kere full cekiyosun zaten o seni bitiriyor diger türlü bi sabah geliyosun bi öglen geliyosun uyku düzenin hiç oluyor 10 saatten aşşagı çalışmyosun 1 ay içerisinde çalınan yiyeceklerin hepsi ay sonu sayım olunca senden kesiliyor kasada açık cıkarsa senden kesiliyor yemek desen 20 lira veriyor ne yaparsan yap diyor benden yemek bekleme diyor
10 saat boyunca telefona bakmak yok müşteri gelirse kasaya bakıcaksın müşteri yoksa sürekli raf düzenliceksin kasayada okadar cins insan geliyorki adam ne olursa olsun kasada elemana bagırıyor çagırıyor 1. kasada 3 4 kişi sıraya girince herkes bagırıyor 2. kasayı açın diye elemana laf ediyorlar ama eleman yok işten cıkanların hepside müşterilerin artistlikleri yüzünden sorunlu bir şekilde cıkıyolar yanı kısacası gidin çöpten karton toplayın ama market zincilerinde çalışmayın eziyetten başka bişey degil gelen parada havaya gidiyor zaten