Alanbay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 aydır eleman bulamıyorum !
102
●11.810
- 06-08-2022, 18:02:45Çalışmadım ama her markete gitmişimdir. Görüyorum çalışma biçimlerini. Kasaya bakan yokmu diye çağırmak zorunda kalıyoruz.Alanbay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rafları bırakıp gelip hesap alıyor sonra raflara devam.
Burada size kimse bişey demiyor maaşı ve çalışla koşullarını belirlemiyorsunuz. - 06-08-2022, 18:04:19Haftada 1 gün full çekersin oda diğer personel izinli olduğu gün sen izinli olduğun günde diğeri full çekerWebAli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Veya bayramlarda istersen mesaiye kalırsın öyle full çekersin
Onun haricinde imkansız
Bu verdiğim bilgiler ŞOK MARKET İÇİN GEÇERLİDİR ! - 06-08-2022, 18:07:53Her mağza için geçerli değildir bu mağza kurallara uymuyorsa onu bilemem.tayfunsofuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu iş tamamen müdür ve yardımcısıyla alakalıdır eğer onlar kurallara göre çalıştırıyorsa günün iyi geçer öğer öyle değilse her gittiğin gün sana zulüm olur kendi personellik yaptığım zamanlardan biliyorum
Bununda çok güzel bir yöntemi var baktın kurallara uyulmuyormu ararsın şokun insan kaynaklarını ertesi gün direk denetlemeye gelirler - 06-08-2022, 18:08:24Hocam farklı yer dediğiniz yer asgari ücreti belirler ve üstünü vermeyi işverene bırakır.kasoacolis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
A şirketinde çalışanlar B şirketinin müşterisi iken B şirketinde çalışanlar A şirketinin müşterisi. A şirketi maaşı munumum seviyede tutarken B şirketinin cirosunu azaltır. B şirketi azalan cirodan dolayı minumum düzeyde maaş vermek zorunda kalır. B şirketinde minumum düzeyde maaş alan A şirketinde minumum harcama yapar.
Şirketler kendi ayağına sıkıyor ne yazık ki !
Şuda var tabiki asgari ücretin minumum 9-10K olması gerekiyor. Kimseyi savunmuyorum ama bu seferde yok asgari ücret bu olurmu diye şikayet eder.
Önemli olan alım gücü bununda farkındayım işte burayı farklı bir yerin düzenlemesi gerekiyor. - 06-08-2022, 18:12:39Şartlar dediğiniz gibi ise (ben hiçbir market çalışanının 7.45 saat çalıştığını görmedim) yemek ücretlerini amirlerinize bildirmeniz gerektiğini düşünüyorum.Alanbay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir müdür olarak giriş-çıkış yapan kişilerin de neden çıkış yaptığını öğrenip sorunu tespit etmelisiniz.
Aylık minimum (zorunlu) ödenmesi gereken miktar: 1224₺
https://www.google.com/amp/s/www.ntv...60quZG_tabvCRQ
+ olarak yol ücretini de hesaplayınca aslında asgari ücretten bile az vermiş oluyorsunuz.
İŞKUR dan iş ilanı açarsanız kolaylıkla bulabilirsiniz, iyi günler - 06-08-2022, 18:15:55Tabiki öyle hocam fakat tam personel kapasitesi ile çalışmayan işletmelerde bir kişiden birkaç işi aynı anda yapabilmesi beklenir.Alanbay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu işlerde herkesi kasiyer diye işe alır bi bakmışsın raflardasın. Yine görev tanımının dışındasın.