Alanbay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 vardiyalı çalışılıyor sabah 09.00-16.45 14.00-20.45 arası
Bi mağzada tek personel çalışmıyor 1 kişi kasaya bakacak diğerleride yan gelip yatmıcak mağzanın işlerini halledecek koskoca mağzayı tek 1 kişiye teslim etmek akıl mantık işimi ?
Kasaya bakacak kişide normal personeldir diğer personelle anlaşır mesela 3 saat o bakar sonra çıkar diğeri gelip bakar buradaki Kişiler tamamen olayı abartıyorlar hiç markette çalışmadınız galiba ?
Çalışmadım ama her markete gitmişimdir. Görüyorum çalışma biçimlerini. Kasaya bakan yokmu diye çağırmak zorunda kalıyoruz.
Rafları bırakıp gelip hesap alıyor sonra raflara devam.

Burada size kimse bişey demiyor maaşı ve çalışla koşullarını belirlemiyorsunuz.