kasoacolis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam işverenin çalışanların asgari ücretle geçinip geçenemediklerini hesap edip ona göre mi maaş vermelerini bekliyorsun?
ütopik dünyanızdan çıkmanızı tavsiye ediyorum.
GEÇİNEMİYORSA BANANE
asgari ücret veya bir tık üstüne maaş verir işveren gerisi onu ilgilendirmez.
gerisi farklı bir yerleri ilgilendirir işvereni değil.
Hocam farklı yer dediğiniz yer asgari ücreti belirler ve üstünü vermeyi işverene bırakır.

A şirketinde çalışanlar B şirketinin müşterisi iken B şirketinde çalışanlar A şirketinin müşterisi. A şirketi maaşı munumum seviyede tutarken B şirketinin cirosunu azaltır. B şirketi azalan cirodan dolayı minumum düzeyde maaş vermek zorunda kalır. B şirketinde minumum düzeyde maaş alan A şirketinde minumum harcama yapar.

Şirketler kendi ayağına sıkıyor ne yazık ki !

Şuda var tabiki asgari ücretin minumum 9-10K olması gerekiyor. Kimseyi savunmuyorum ama bu seferde yok asgari ücret bu olurmu diye şikayet eder.

Önemli olan alım gücü bununda farkındayım işte burayı farklı bir yerin düzenlemesi gerekiyor.