Çalışmadım ama her markete gitmişimdir. Görüyorum çalışma biçimlerini. Kasaya bakan yokmu diye çağırmak zorunda kalıyoruz.
Rafları bırakıp gelip hesap alıyor sonra raflara devam.
Burada size kimse bişey demiyor maaşı ve çalışla koşullarını belirlemiyorsunuz.
Her mağza için geçerli değildir bu mağza kurallara uymuyorsa onu bilemem.
Bu iş tamamen müdür ve yardımcısıyla alakalıdır eğer onlar kurallara göre çalıştırıyorsa günün iyi geçer öğer öyle değilse her gittiğin gün sana zulüm olur kendi personellik yaptığım zamanlardan biliyorum
Bununda çok güzel bir yöntemi var baktın kurallara uyulmuyormu ararsın şokun insan kaynaklarını ertesi gün direk denetlemeye gelirler