Alanbay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günde sadece 6 7 saat çalışacak ve 6500 maaş alıcak tek yapacağı işte kasada durmak bumu kölelik ?
6 7 saat olduğuna emin misiniz çünkü burdakilar 10 12 saat çalışıyor 9 da açıp 9 da kapatılıyor.