Elimizde HTML mail template bulunuyor ama yandex kurumsal mail ile gönderimde spam yiyor. Başka mail templateleri problemsiz gidiyor görünüyor.
Elimizde HTML mail templatesini, spam yemeyecek hale getirebilecek veya birebir aynısını yazabilecek birini arıyorum.
HTML + CSS ile beraber 50-60 satır koddan oluşuyor. Çok zaman alacak bir iş değil.
Uygun fiyattan gün içerisinde teslim edebilecek arkadaşlar iletişime geçebilirler.
HTML Mail Template İşi Verilecektir.
5
●112
- 10-03-2021, 15:07:27Spam olayı alan tarafa bağlı, bunu bir servis üzerinden hesaplamayın.
%90 oranında sorunsuz mail çıkıyorum, outlook beğenmiyor gmail beğeniyor.
Template değiştiriyorum gmail beğenmiyor, outlook beğeniyor.
Euromsg ile gönderiyorum %90 başarı oranıyla, tema yüzünden her yere spama düşüyor.
Tek bir çözüm buldum, css kullanmıyorum.
Örneğin şifre sıfırlama işleminde tepeye bir logo, altına bir iki açıklama sonrasına gerekli link veya bilgi ve en sonunada copyright basıyorum, hertürlü kabul ediyorlar.
Bu sefer gönderdiğin yerde farketmiyor.
Birde toplu gönderimde, 10DK'da 100 mail gönderecek şekilde ayarların sisteminizi.
İyi çalışmalar. - 10-03-2021, 16:41:15Her mail servisinin kendine göre kuralları olur. Büyük şirketler mail uzantısına göre farklı templateler bile gönderebiliyor bazı zamanlarda.oktayc0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
CSS kullanmadan mail templatesi atılmaz hocam
Profesyonellik diye bir şey olmaz bana sorarsanız o şekilde.
PM iletildi.dot357 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arayış sürmektedir. - 10-03-2021, 16:48:42Profesyonellik ?emreires adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Devletin kurumlarının kullandığı tüm programların ve sistemlerin crack olduğunu tespit ettiğimde profesyonelliğin anlamını kavramaya başladım, söylediğiniz şeyin profesyonellikle uzaktan yakından alakası yok.
Tabiki tamamen kullanmayın demiyorum ama hiç gönderememekten daha iyi bir çözüm göndermektir.
facebook ve turkcell gibi firmalardan gelen maillerin içeriklerine bir göz atarsanız dediğimi anlayacaksınız.
Buyrun bu face'nin gönderdiği mailin içeriği:

Profesyonellik diye bir şey olmaz bana sorarsanız o şekilde.