Spam olayı alan tarafa bağlı, bunu bir servis üzerinden hesaplamayın.
%90 oranında sorunsuz mail çıkıyorum, outlook beğenmiyor gmail beğeniyor.
Template değiştiriyorum gmail beğenmiyor, outlook beğeniyor.
Euromsg ile gönderiyorum %90 başarı oranıyla, tema yüzünden her yere spama düşüyor.

Tek bir çözüm buldum, css kullanmıyorum.
Örneğin şifre sıfırlama işleminde tepeye bir logo, altına bir iki açıklama sonrasına gerekli link veya bilgi ve en sonunada copyright basıyorum, hertürlü kabul ediyorlar.
Bu sefer gönderdiğin yerde farketmiyor.

Birde toplu gönderimde, 10DK'da 100 mail gönderecek şekilde ayarların sisteminizi.

İyi çalışmalar.