Her mail servisinin kendine göre kuralları olur. Büyük şirketler mail uzantısına göre farklı templateler bile gönderebiliyor bazı zamanlarda.
CSS kullanmadan mail templatesi atılmaz hocam

Profesyonellik diye bir şey olmaz bana sorarsanız o şekilde.
Profesyonellik ?

Devletin kurumlarının kullandığı tüm programların ve sistemlerin crack olduğunu tespit ettiğimde profesyonelliğin anlamını kavramaya başladım, söylediğiniz şeyin profesyonellikle uzaktan yakından alakası yok.
Tabiki tamamen kullanmayın demiyorum ama hiç gönderememekten daha iyi bir çözüm göndermektir.
facebook ve turkcell gibi firmalardan gelen maillerin içeriklerine bir göz atarsanız dediğimi anlayacaksınız.
Buyrun bu face'nin gönderdiği mailin içeriği: