oktayc0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Spam olayı alan tarafa bağlı, bunu bir servis üzerinden hesaplamayın.
%90 oranında sorunsuz mail çıkıyorum, outlook beğenmiyor gmail beğeniyor.
Template değiştiriyorum gmail beğenmiyor, outlook beğeniyor.
Euromsg ile gönderiyorum %90 başarı oranıyla, tema yüzünden her yere spama düşüyor.

Tek bir çözüm buldum, css kullanmıyorum.
Örneğin şifre sıfırlama işleminde tepeye bir logo, altına bir iki açıklama sonrasına gerekli link veya bilgi ve en sonunada copyright basıyorum, hertürlü kabul ediyorlar.
Bu sefer gönderdiğin yerde farketmiyor.

Birde toplu gönderimde, 10DK'da 100 mail gönderecek şekilde ayarların sisteminizi.

İyi çalışmalar.
Her mail servisinin kendine göre kuralları olur. Büyük şirketler mail uzantısına göre farklı templateler bile gönderebiliyor bazı zamanlarda.
CSS kullanmadan mail templatesi atılmaz hocam Profesyonellik diye bir şey olmaz bana sorarsanız o şekilde.

dot357 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pm alabilir miyim tasarımı
PM iletildi.


Arayış sürmektedir.