• 28-11-2019, 17:16:47
    #1
    Mobil oyun alanında faaliyet gösteriyoruz.
    Grafik Tasarım bölümlerinden başvuru yapacak ''Stajyer (Öğrenci)'' adayların başvurularını bekliyoruz.
    *ZORUNLU STAJ*

    Aranan Nitelikler
    • Üniversitelerin 3. veya 4. sınıf öğrencileri veya yeni mezunlar,
    • Görsel tasarım alanında yeniliklere açık,
    • 3DS Max, Maya, Zbrush, Cinema4D, Blender programlarından en az ikisini iyi derecede kullanabilen,
    • UV acma ve kaplama işlerini yapabilecek
    • Güçlü iletişim ve analitik düşünme becerilerine sahip
    Yer: Sakarya Üniversitesi Tekno Kent
    Firma: Alko Soft Ltd. Şti.
  • 28-11-2019, 17:52:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ücretsiz ameleler aranır 😊
  • 28-11-2019, 17:55:25
    #3
    UcuzMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretsiz ameleler aranır 😊
    Ne kadar gereksiz bir yorum yahu. Sanki zorunlu stajı bu adam koymuş gibi konusuna yardımcı olmadığınız gibi baltalıyorsunuz. Eğer zorunlu stajı zorunlu kılıp stajyer ücretini zorunlu kılmayan veya kılıyorsa bile bunu takip etmeyen birileri varsa suçlu onlardır. Kimisi bu stajları dersleri geçebilmek için zorunlu olmasından dolayı istemeye istemeye yapmaktadır. Kimisi ise bir çevre edinmek, yeni bir şeyler öğrenebilmek, yeni kişiler tanıyıp network kurma adına istekli bir şekilde gider. Lakin siz kesin bu örnekte birinci kesim olurdunuz. Yalnız acı bir gerçeği söylüyeyim yükselenler ve iyi bir hayat yaşayanlar belirli bir noktaya gelinceye kadar ikinci seçeneği seçenler oluyor.
  • 28-11-2019, 18:22:44
    #4
    UcuzMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretsiz ameleler aranır 😊
    Arkadaşım Zorunlu Staj demek okulun istediği bir stajdır. Stajer staj yaptığı süre boyunca sgk sı devlet tarafından yatar ve stajer maaşının bir kısmını devlet öder bir kısmını şirket öder. Diğer bir konu burası Limited şirketi yani merdiven altı bir yer değil ayrıca şahıs firması da değil. Bu şirket senior lar ve lead lerle dolu yani buraya gelecek kişileri belki eğitiriz de büyüyen ekibe dahil ederiz mantığıyla yürüyor.

    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar gereksiz bir yorum yahu. Sanki zorunlu stajı bu adam koymuş gibi konusuna yardımcı olmadığınız gibi baltalıyorsunuz. Eğer zorunlu stajı zorunlu kılıp stajyer ücretini zorunlu kılmayan veya kılıyorsa bile bunu takip etmeyen birileri varsa suçlu onlardır. Kimisi bu stajları dersleri geçebilmek için zorunlu olmasından dolayı istemeye istemeye yapmaktadır. Kimisi ise bir çevre edinmek, yeni bir şeyler öğrenebilmek, yeni kişiler tanıyıp network kurma adına istekli bir şekilde gider. Lakin siz kesin bu örnekte birinci kesim olurdunuz. Yalnız acı bir gerçeği söylüyeyim yükselenler ve iyi bir hayat yaşayanlar belirli bir noktaya gelinceye kadar ikinci seçeneği seçenler oluyor.
    Anlayan insaların hali bir başka oluyor saolun nazik düşünceniz için.
  • 28-11-2019, 18:35:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar gereksiz bir yorum yahu. Sanki zorunlu stajı bu adam koymuş gibi konusuna yardımcı olmadığınız gibi baltalıyorsunuz. Eğer zorunlu stajı zorunlu kılıp stajyer ücretini zorunlu kılmayan veya kılıyorsa bile bunu takip etmeyen birileri varsa suçlu onlardır. Kimisi bu stajları dersleri geçebilmek için zorunlu olmasından dolayı istemeye istemeye yapmaktadır. Kimisi ise bir çevre edinmek, yeni bir şeyler öğrenebilmek, yeni kişiler tanıyıp network kurma adına istekli bir şekilde gider. Lakin siz kesin bu örnekte birinci kesim olurdunuz. Yalnız acı bir gerçeği söylüyeyim yükselenler ve iyi bir hayat yaşayanlar belirli bir noktaya gelinceye kadar ikinci seçeneği seçenler oluyor.
    Hnay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım Zorunlu Staj demek okulun istediği bir stajdır. Stajer staj yaptığı süre boyunca sgk sı devlet tarafından yatar ve stajer maaşının bir kısmını devlet öder bir kısmını şirket öder. Diğer bir konu burası Limited şirketi yani merdiven altı bir yer değil ayrıca şahıs firması da değil. Bu şirket senior lar ve lead lerle dolu yani buraya gelecek kişileri belki eğitiriz de büyüyen ekibe dahil ederiz mantığıyla yürüyor.



    Anlayan insaların hali bir başka oluyor saolun nazik düşünceniz için.
    He tamam
    • 3DS Max, Maya, Zbrush, Cinema4D, Blender programlarından en az ikisini iyi derecede kullanabilen,
    • UV acma ve kaplama işlerini yapabilecek
  • 28-11-2019, 18:41:35
    #6
    UcuzMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    He tamam
    • 3DS Max, Maya, Zbrush, Cinema4D, Blender programlarından en az ikisini iyi derecede kullanabilen,
    • UV acma ve kaplama işlerini yapabilecek
    Sizin anlattığınız işte stajyer için normal çalışan bilgileri istemek filan; konu sahibinin nickini ilk kez görüyorum. Şirketi ilk kez duyuyorum ama konuya bir şekil dahil oldum. Küçük bir arama sonucu çıkan sonuçlarla şu ilandaki sonuçları bir karşılaştıralım.

    https://www.kariyer.net/is-ilani/qnb...ajyeri-1960023

    https://www.kariyer.net/is-ilani/bir...ajyeri-2388296

    https://www.kariyer.net/is-ilani/are...tajyer-2416111

    https://www.kariyer.net/is-ilani/boy...ajyeri-2383550

    https://www.kariyer.net/is-ilani/kaz...donemi-2385082

    bak bu firmalar en iyi firmalar olmasına rağmen onca bütçeleri, çalışanları gelirleri olmasına rağmen ne istekleri var. Sadece yorum yapıyorsunuz.
  • 28-11-2019, 18:50:35
    #7
    Üyeliği durduruldu
    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin anlattığınız işte stajyer için normal çalışan bilgileri istemek filan; konu sahibinin nickini ilk kez görüyorum. Şirketi ilk kez duyuyorum ama konuya bir şekil dahil oldum. Küçük bir arama sonucu çıkan sonuçlarla şu ilandaki sonuçları bir karşılaştıralım.

    https://www.kariyer.net/is-ilani/qnb...ajyeri-1960023

    https://www.kariyer.net/is-ilani/bir...ajyeri-2388296

    https://www.kariyer.net/is-ilani/are...tajyer-2416111

    https://www.kariyer.net/is-ilani/boy...ajyeri-2383550

    https://www.kariyer.net/is-ilani/kaz...donemi-2385082

    bak bu firmalar en iyi firmalar olmasına rağmen onca bütçeleri, çalışanları gelirleri olmasına rağmen ne istekleri var. Sadece yorum yapıyorsunuz.
    Stajyer kelimesini her duyduğumda cem yılmaz yaklaşımı yapıyorum. Burada bana laf söylüceğiz bir durum yok ücretsiz amele diyip güldüm geçtim. Sen ise bana hakaret ediyorsun kimseyi tanımadan boş konuşma. Mizah anlayışından zekan ortada zaten birde bana burda kendin kadar boş vaktinle diğer firmaların kriterlerini yolluyorsun git işine..