DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne kadar gereksiz bir yorum yahu. Sanki zorunlu stajı bu adam koymuş gibi konusuna yardımcı olmadığınız gibi baltalıyorsunuz. Eğer zorunlu stajı zorunlu kılıp stajyer ücretini zorunlu kılmayan veya kılıyorsa bile bunu takip etmeyen birileri varsa suçlu onlardır. Kimisi bu stajları dersleri geçebilmek için zorunlu olmasından dolayı istemeye istemeye yapmaktadır. Kimisi ise bir çevre edinmek, yeni bir şeyler öğrenebilmek, yeni kişiler tanıyıp network kurma adına istekli bir şekilde gider. Lakin siz kesin bu örnekte birinci kesim olurdunuz. Yalnız acı bir gerçeği söylüyeyim yükselenler ve iyi bir hayat yaşayanlar belirli bir noktaya gelinceye kadar ikinci seçeneği seçenler oluyor.
Hnay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım Zorunlu Staj demek okulun istediği bir stajdır. Stajer staj yaptığı süre boyunca sgk sı devlet tarafından yatar ve stajer maaşının bir kısmını devlet öder bir kısmını şirket öder. Diğer bir konu burası Limited şirketi yani merdiven altı bir yer değil ayrıca şahıs firması da değil. Bu şirket senior lar ve lead lerle dolu yani buraya gelecek kişileri belki eğitiriz de büyüyen ekibe dahil ederiz mantığıyla yürüyor.



Anlayan insaların hali bir başka oluyor saolun nazik düşünceniz için.
He tamam
  • 3DS Max, Maya, Zbrush, Cinema4D, Blender programlarından en az ikisini iyi derecede kullanabilen,
  • UV acma ve kaplama işlerini yapabilecek