Stajyer kelimesini her duyduğumda cem yılmaz yaklaşımı yapıyorum. Burada bana laf söylüceğiz bir durum yok ücretsiz amele diyip güldüm geçtim. Sen ise bana hakaret ediyorsun kimseyi tanımadan boş konuşma. Mizah anlayışından zekan ortada zaten birde bana burda kendin kadar boş vaktinle diğer firmaların kriterlerini yolluyorsun git işine..