Ücretsiz ameleler aranır 😊
Ne kadar gereksiz bir yorum yahu. Sanki zorunlu stajı bu adam koymuş gibi konusuna yardımcı olmadığınız gibi baltalıyorsunuz. Eğer zorunlu stajı zorunlu kılıp stajyer ücretini zorunlu kılmayan veya kılıyorsa bile bunu takip etmeyen birileri varsa suçlu onlardır. Kimisi bu stajları dersleri geçebilmek için zorunlu olmasından dolayı istemeye istemeye yapmaktadır. Kimisi ise bir çevre edinmek, yeni bir şeyler öğrenebilmek, yeni kişiler tanıyıp network kurma adına istekli bir şekilde gider. Lakin siz kesin bu örnekte birinci kesim olurdunuz. Yalnız acı bir gerçeği söylüyeyim yükselenler ve iyi bir hayat yaşayanlar belirli bir noktaya gelinceye kadar ikinci seçeneği seçenler oluyor.