• 29-05-2019, 17:45:41
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar r10 ailesi.
    -makele alım satım sitesi yaptirilacaktir.
    -3 çesit yazarlık ve yabancı dil yazarlığı olacak. By yazarlarin tanimi ve ücreti bakiyesi ayarlanacak.
    -siteye forum kismi eklenecek.
    -makale yazdirildiktan sonra editör onayina düşecek. Editor onayina dusmeden scrpit ile intihal sorgulamasi yapilacak gecerse editör onayina düşecek.
    -siteye forum sistemi kurlacak ayrica.
    - site için google adwords hesabi kitle belirlenecek reklam için ideal şekilde.
    -makale siparis kismi oluşturulacak.
    - logo grafik. Isleri yapılacak
    -wordpress istemiyorum. Php yada turevi bir dille yazilacak. Basitlertirilmis bir panel olusturulacak.
    -istenilen fiyati ve tamamlanma suresini tarafima iletin verdiginiz teklifler ve incelemeler sonucu taraflara dönüş yapilacaktir.
    -ucret isten sonra odenecektir. R10 da ogrendigim bir sey varsa o da önce para verilen islerin düzgün ve zamanında yapılmadığı.
  • 29-05-2019, 17:48:51
    #2
    sepyadergi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar r10 ailesi.
    -makele alım satım sitesi yaptirilacaktir.
    -3 çesit yazarlık ve yabancı dil yazarlığı olacak. By yazarlarin tanimi ve ücreti bakiyesi ayarlanacak.
    -siteye forum kismi eklenecek.
    -makale yazdirildiktan sonra editör onayina düşecek. Editor onayina dusmeden scrpit ile intihal sorgulamasi yapilacak gecerse editör onayina düşecek.
    -siteye forum sistemi kurlacak ayrica.
    - site için google adwords hesabi kitle belirlenecek reklam için ideal şekilde.
    -makale siparis kismi oluşturulacak.
    - logo grafik. Isleri yapılacak
    -wordpress istemiyorum. Php yada turevi bir dille yazilacak. Basitlertirilmis bir panel olusturulacak.
    -istenilen fiyati ve tamamlanma suresini tarafima iletin verdiginiz teklifler ve incelemeler sonucu taraflara dönüş yapilacaktir.
    -ucret isten sonra odenecektir. R10 da ogrendigim bir sey varsa o da önce para verilen islerin düzgün ve zamanında yapılmadığı.
    Merhabalar.

    Profesyonel olarak sizlere özel olarak yazılabilir ve geliştirlebilir bir PHP yazılımı sağlayabiliriz. Yapılan işlem dilerseniz sözleşmeli olabilir. https://www.nettacompany.com.tr/ozel-yazilim-paketleri kapsamında 5000₺ + KDV'den sağlanabilir. Örnek bir site ilettiğinizde oradan bilgi edinebiliriz. Ortalama 1 ay süreceğini belirtmek ister uygun durumda tarafınıza iletişim adresi ilettiğiniz taktirde dönüş yapabiliriz.

    NOT : Ödeme almadan firmamız tarafından işlem yapılamamaktadır.

    Saygılarımızla.
  • 29-05-2019, 17:55:36
    #3
    Tecrübe ile sabit bir şekilde hizmet alamadim bu tarz alisverislerimde tesekkur ederim teklif icin.
  • 29-05-2019, 18:00:12
    #4
    bukadar büyük bir sistemi kodlayıp, o kadar emek verip, sonunda başkasının vicdanına bırakmak herşeyi, hiçbir akıllı yazılımcının yapacağı iş değildir. Siz eğer güvenmiyorum diyorsanız, bu kadar büyük sistemi r10 dan değil gidip kurumsal bir firmadan yaptırırsanız daha verimli olacaktır.
    • nettacompany
    nettacompany bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-05-2019, 18:03:21
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bukadar büyük bir sistemi kodlayıp, o kadar emek verip, sonunda başkasının vicdanına bırakmak herşeyi, hiçbir akıllı yazılımcının yapacağı iş değildir. Siz eğer güvenmiyorum diyorsanız, bu kadar büyük sistemi r10 dan değil gidip kurumsal bir firmadan yaptırırsanız daha verimli olacaktır.
    Bakin ben sartlarimi ilettim kabul eden kisiler yaziyor. Yazmayanlar ise kabul etmemis oluyor zaten. Is talebine böyle bir yorum bırakmak baltalama niyeti olarak algilarim. Benim isveren olarak verdigim sartlar bunlar. Kabul eden yazar etmeyen yazmaz. Aklinizi lütfen kendinize saklayın. Yorumu da silin mümkünse. Gereksiz ve yersiz zira.
  • 31-05-2019, 09:21:23
    #6
    sepyadergi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakin ben sartlarimi ilettim kabul eden kisiler yaziyor. Yazmayanlar ise kabul etmemis oluyor zaten. Is talebine böyle bir yorum bırakmak baltalama niyeti olarak algilarim. Benim isveren olarak verdigim sartlar bunlar. Kabul eden yazar etmeyen yazmaz. Aklinizi lütfen kendinize saklayın. Yorumu da silin mümkünse. Gereksiz ve yersiz zira.
    ne baltalaması kardeşim gelmişsin burada uyanıklık peşindesin, gayet seviyeli yorum yapıyorum bu işler böyle yürümez usulüne uygun çalış diye yok benim şartlarım bunlarmış diyosun. Tamam senin şartların bunlar, hayırlı işler.
  • 31-05-2019, 10:48:03
    #7
    pm atıldı