Merhabalar r10 ailesi.
-makele alım satım sitesi yaptirilacaktir.
-3 çesit yazarlık ve yabancı dil yazarlığı olacak. By yazarlarin tanimi ve ücreti bakiyesi ayarlanacak.
-siteye forum kismi eklenecek.
-makale yazdirildiktan sonra editör onayina düşecek. Editor onayina dusmeden scrpit ile intihal sorgulamasi yapilacak gecerse editör onayina düşecek.
-siteye forum sistemi kurlacak ayrica.
- site için google adwords hesabi kitle belirlenecek reklam için ideal şekilde.
-makale siparis kismi oluşturulacak.
- logo grafik. Isleri yapılacak
-wordpress istemiyorum. Php yada turevi bir dille yazilacak. Basitlertirilmis bir panel olusturulacak.
-istenilen fiyati ve tamamlanma suresini tarafima iletin verdiginiz teklifler ve incelemeler sonucu taraflara dönüş yapilacaktir.
-ucret isten sonra odenecektir. R10 da ogrendigim bir sey varsa o da önce para verilen islerin düzgün ve zamanında yapılmadığı.
Site yaptirilacak
6
●387
- 29-05-2019, 17:45:41Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 29-05-2019, 17:48:51Merhabalar.sepyadergi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Profesyonel olarak sizlere özel olarak yazılabilir ve geliştirlebilir bir PHP yazılımı sağlayabiliriz. Yapılan işlem dilerseniz sözleşmeli olabilir. https://www.nettacompany.com.tr/ozel-yazilim-paketleri kapsamında 5000₺ + KDV'den sağlanabilir. Örnek bir site ilettiğinizde oradan bilgi edinebiliriz. Ortalama 1 ay süreceğini belirtmek ister uygun durumda tarafınıza iletişim adresi ilettiğiniz taktirde dönüş yapabiliriz.
NOT : Ödeme almadan firmamız tarafından işlem yapılamamaktadır.
Saygılarımızla. - 29-05-2019, 17:55:36Tecrübe ile sabit bir şekilde hizmet alamadim bu tarz alisverislerimde tesekkur ederim teklif icin.
- 29-05-2019, 18:00:12bukadar büyük bir sistemi kodlayıp, o kadar emek verip, sonunda başkasının vicdanına bırakmak herşeyi, hiçbir akıllı yazılımcının yapacağı iş değildir. Siz eğer güvenmiyorum diyorsanız, bu kadar büyük sistemi r10 dan değil gidip kurumsal bir firmadan yaptırırsanız daha verimli olacaktır.nettacompany bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 29-05-2019, 18:03:21Bakin ben sartlarimi ilettim kabul eden kisiler yaziyor. Yazmayanlar ise kabul etmemis oluyor zaten. Is talebine böyle bir yorum bırakmak baltalama niyeti olarak algilarim. Benim isveren olarak verdigim sartlar bunlar. Kabul eden yazar etmeyen yazmaz. Aklinizi lütfen kendinize saklayın. Yorumu da silin mümkünse. Gereksiz ve yersiz zira.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-05-2019, 09:21:23ne baltalaması kardeşim gelmişsin burada uyanıklık peşindesin, gayet seviyeli yorum yapıyorum bu işler böyle yürümez usulüne uygun çalış diye yok benim şartlarım bunlarmış diyosun. Tamam senin şartların bunlar, hayırlı işler.sepyadergi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle