sepyadergi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bakin ben sartlarimi ilettim kabul eden kisiler yaziyor. Yazmayanlar ise kabul etmemis oluyor zaten. Is talebine böyle bir yorum bırakmak baltalama niyeti olarak algilarim. Benim isveren olarak verdigim sartlar bunlar. Kabul eden yazar etmeyen yazmaz. Aklinizi lütfen kendinize saklayın. Yorumu da silin mümkünse. Gereksiz ve yersiz zira.
ne baltalaması kardeşim gelmişsin burada uyanıklık peşindesin, gayet seviyeli yorum yapıyorum bu işler böyle yürümez usulüne uygun çalış diye yok benim şartlarım bunlarmış diyosun. Tamam senin şartların bunlar, hayırlı işler.