bukadar büyük bir sistemi kodlayıp, o kadar emek verip, sonunda başkasının vicdanına bırakmak herşeyi, hiçbir akıllı yazılımcının yapacağı iş değildir. Siz eğer güvenmiyorum diyorsanız, bu kadar büyük sistemi r10 dan değil gidip kurumsal bir firmadan yaptırırsanız daha verimli olacaktır.