Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bukadar büyük bir sistemi kodlayıp, o kadar emek verip, sonunda başkasının vicdanına bırakmak herşeyi, hiçbir akıllı yazılımcının yapacağı iş değildir. Siz eğer güvenmiyorum diyorsanız, bu kadar büyük sistemi r10 dan değil gidip kurumsal bir firmadan yaptırırsanız daha verimli olacaktır.
Bakin ben sartlarimi ilettim kabul eden kisiler yaziyor. Yazmayanlar ise kabul etmemis oluyor zaten. Is talebine böyle bir yorum bırakmak baltalama niyeti olarak algilarim. Benim isveren olarak verdigim sartlar bunlar. Kabul eden yazar etmeyen yazmaz. Aklinizi lütfen kendinize saklayın. Yorumu da silin mümkünse. Gereksiz ve yersiz zira.