Arkadaşlar merhaba, eşimin macbook air 2 sene önce alındı ama tusuna basılınca acılmıyor. Firmanın IT ekibine gosterdim ya anakart yanmıs ya ekran kartında sıkıntı var dedıler.
Aramızda bu ıs ıle ugrasan var mı? Tamır vb. bayıye vermektense forumdan bırılerıne yaptırmayı tercıh ederım. fıyatı ıscılıgı vb ne kadar tutar? bılgı verırsenız sevınırım
Macbook air tamiri
3
●161
- 26-05-2018, 11:15:44Alper hocam yine siz bilirsiniz ama ben bu konuda kesinlikle yetkili servis öneririm. İşini illaki layıkıyla yapan insanlar var fakat bu konuda acı bir tecrübe ile hele ki apple ürünleri için yetkili servis öneririm.AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-05-2018, 02:17:36PC nin start almıyor olması ilk etapta besleme problemleri olduğu şüphesini yaratır, konu macbook olunca işler değişiyor biraz tabiAlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
istersen gönderebilirsin hocam bakıp bilgi verebiliriz.
- 30-05-2018, 04:53:49Kesinlikle PUPA bilişime göstermelisiniz. Gayet düzgün ilgileniyorlar. Garanti süresi dolmuşsa kapsam dışı cüzi bir miktar çıkarırlar diye düşünüyorum.
istersen gönderebilirsin hocam bakıp bilgi verebiliriz.