AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba, eşimin macbook air 2 sene önce alındı ama tusuna basılınca acılmıyor. Firmanın IT ekibine gosterdim ya anakart yanmıs ya ekran kartında sıkıntı var dedıler.

Aramızda bu ıs ıle ugrasan var mı? Tamır vb. bayıye vermektense forumdan bırılerıne yaptırmayı tercıh ederım. fıyatı ıscılıgı vb ne kadar tutar? bılgı verırsenız sevınırım
PC nin start almıyor olması ilk etapta besleme problemleri olduğu şüphesini yaratır, konu macbook olunca işler değişiyor biraz tabi istersen gönderebilirsin hocam bakıp bilgi verebiliriz.