Arkadaşlar merhaba, eşimin macbook air 2 sene önce alındı ama tusuna basılınca acılmıyor. Firmanın IT ekibine gosterdim ya anakart yanmıs ya ekran kartında sıkıntı var dedıler.
Aramızda bu ıs ıle ugrasan var mı? Tamır vb. bayıye vermektense forumdan bırılerıne yaptırmayı tercıh ederım. fıyatı ıscılıgı vb ne kadar tutar? bılgı verırsenız sevınırım