AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba, eşimin macbook air 2 sene önce alındı ama tusuna basılınca acılmıyor. Firmanın IT ekibine gosterdim ya anakart yanmıs ya ekran kartında sıkıntı var dedıler.

Aramızda bu ıs ıle ugrasan var mı? Tamır vb. bayıye vermektense forumdan bırılerıne yaptırmayı tercıh ederım. fıyatı ıscılıgı vb ne kadar tutar? bılgı verırsenız sevınırım
Alper hocam yine siz bilirsiniz ama ben bu konuda kesinlikle yetkili servis öneririm. İşini illaki layıkıyla yapan insanlar var fakat bu konuda acı bir tecrübe ile hele ki apple ürünleri için yetkili servis öneririm.